Sex Pistols

X-rated!
BL napot tartottam, ismerjük meg mélyebben az animét és animefanokat jelszóval. Ez volt a második kiválasztott. Igazábol a mangát kinéztem magamnak, hogy egyszer majd, de nem jutottam el még addig. A címe rögtön megfogott, de ez, nem az a Sex Pistols, amit már a Nana rajongók is biztosan ismernek egy picit legalább. Az anime is úgy kezdett nálam, mint a manga, amikor belelestem: POÉN!:D Persze a manga nélkül rohadtul nem kerek történet, de a nagyobb baj az, hogy nekem ez is túl yaoi lett és főként, hogy romantika ügyben is nagyon elütött az ízlésemtől. Így nekem ez is átlagos és kicsit el is vette a kedvem a mangaolvasástól.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts: 2011.07.05

Vélemény, hozzászólás?

