Shadow Skill (1996, OVA)

Először is: jó, hogy van az AA-n ismertető az angol címe szerint Shadow Skill: The Movie animéről és jó régóta, de azért sokkal bővebb lére lehetett volna ereszteni. Főként a háttérinfókat hiányoltam: mangaeredetije, ill. hol helyezhető el a többi azonos című OVA és TV sorozat halmazában. Az ováról szólva: na az nem jó. Átlagos, semmilyen, statikus. Oké, hogy alkalmanként a vért, mintha dézsából öntenék, de a harcok ettől még – szerintem – igen gyengék (kivéve a 3.rész – vagyis az egész – végén a stáblistánál kisképben fekete-fehérben láthatót, de az meg csak ha jól értem egy másik ovának, az Epilogue-nak a reklámja). De mégis. Van benne valami… Eleve szeretem, ha kemény csajok a főszereplők, akik lezúzzák a fél világot. Jó a színhsználat, a seiyuu munka is részben. S érdekes a karakterdizájn is, mármint amikor fura, idétlenül torz arcokat, szemeket, alakokat kapunk – én ezt szerettem benne a legjobban. Ezzel együtt is csak 5-ös 10-ből nálam. DE, ha lenne ismertető a többi Shadow Skill alkotásról egyet-kettőt még felvennék nézősnek/olvasósnak!

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.04.17

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

