Shin Angyo Onshi anime

Kb. nekem is ez a véleményem, mint shearer-é volt, idézem: Maga az animeverzió tipikus példája az egyszer megnézhető és relative szórakoztató filmeknek. Szép zene, látványos, elfogadható történet. Korrekt darab. Ami itt azt jelenti, hogy  a Blade of the Phantom Master jó volt, élveztem, kb.10/8. Több hozzászóló írta, hogy arra lenne még kíváncsi, hogy a videó utolsó percében mit motyognak, mert ahhoz nem találtak feliratot. Pedig volt felirat! Csak olasz… Figyelmes Megnézés és Google Translate szerint kb. ugyanaz, mint a kerettörténet eleje (“…volt egy keleti ország Dzsusin, ahol titkos ügynökök, Árnybírók…”), szóval: Dzsusin ősi városában a császár által kinevezett titkosügynökök éltek. Az volt a feladatuk, hogy távoli vidékekre is eljussanak és megmentsék az embereket az igazságtalanságtól. Árnybíróknak hívták őket. Dzsusin elpusztulása után még mindig volt egy Árnybíró, aki ezt a zavaros világot járta gyönyörű szolgája, Szando társaságában. Hogy felkutassa azt a férfit, aki megsemmesítette Dzsusint.(?) Barátom, jövök.(?) Hát igen, ez a rész a manga ismeretében nyilván könnyebb lenne, mert a filmből Adzsitéről, ill. az Árnybíró barátságairól nem sok derül ki…

Nekem így a képregény előtt mindenképp bejött. Igazság szerint nem is figyeltem a film előtt, hogy miből készült, csak közben jöttem rá. Tiszteletből koreaiul is néztem meg. Kicsit meg is hozta a kedvem a képregényhez, holott eddig nem igazán érdekelt, mert “túl nyálasnak” tűnt az a kevés amit láttam belőle véletlenül…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: Animeaddicts, 2010.11.06

4 thoughts on “Shin Angyo Onshi anime

  1. Én csak azért NEM néztem meg az animét, mert a manhwa-t olvastam!…
    Az animéből láttam részleteket… a grafika siralmas. Természetesen nem annyira kidolgozott a történet, mint a manga… (nem is értem miért csak egy film készült belőle, nem pedig egy sorozat, isteni lett volna és persze nem ilyen ocsmány grafikával.) A manhwa mindent visz, és érdemes kiadni érte azokat az ezer forintokat, mert egy rendkívül kreatív és esetekben vizuális orgazmust okozó műről beszélhetünk. (Persze nem szó szerint… habár vannak pikáns jelenetek, de nem ez a lényege a történetnek.)

    Bocsi, kicsit elkalandoztam a manhwa irányába, de a lényeg, hogy szerintem inkább a könyv, mint a film. Konkrétan sírtam örömömben mikor megtudtam, hogy van belőle anime… aztán megláttam az előzetest és… meghalt bennem valami.

    Kedvelés

  2. Az előző hozzászólasomat ignorálta a rendszer, ezért még egyszer megpróbálom leírni:
    Én nem néztem meg az animét, egyetlen oka van ennek, mégpedig, hogy olvastam a manhwa-t. Aki olvasta, az igazolhatja a kétségeimet. (Legalábbis remélem nem vagyok a véleményemmel egyedül!)
    A grafika siralmas… A történet nem kidolgozott – és itt jegyezném meg, hogy egy egy évados szimpla anime sorozat tökéletes adaptációja lehetett volna a manhwa-nak, persze csak az őt megillető grafikával! (Én az ilyesmire amúgy is nagyon érzékeny vagyok.)

    A lényeg, hogy szerintem az anime nem érdemli meg hogy viselje a “Shin Angyo Onshi manhwa adaptációja” címet. Emlékszem, mikor megtudtam, hogy van a SAO-ból (ami akkor még Shin Angyo Onshi-t jelentett mindenkinek, nem pedig azt a semmirekellő Sword Art Online-t.) anime adaptáció, szinte elsírtam magam örömömben. Mikor megnéztem az előzetesét, szinte elsírtam magam bánatomban.
    Komolyan! Aki csak teheti vegye meg vagy online olvassa a manhwa-t és ne az animét nézze, mert felháborítóan igénytelen munka.

    Bocsi, hogy itt terjesztem az igét ezzel, de nem hagyhattam szó nélkül. 🙂

    Kedvelés

    • A spamtárolóban volt az előződ – bocsi, fogalmam sincs miért nézte a rendszer spamnak! 😦
      És igen, én is láttam, hogy más is volt nagyon elégedetlen a filmmel a képregény után, de nekem teljesen jó volt elé. Abszolút nem emlékszem már a filmre, de tulajdonképp ez hozta meg először a kedvem a manhwához – amiről ha még nem olvastad a véleményemet, akkor szerintem jobb is ha így is marad… Erősen kritikus irányultságú vagyok ugyanis és ezt itt sem rejtettem véka alá. Maradjunk annyiban, hogy a manhwa vizuális kvalitásait illetően maximálisan egyetértünk – azt én is agyondicsértem. : )

      Kedvelés

      • Sajnos neked, vagy nekem, de megtaláltam a nagy SAO kritikádat! 😛 Írtam is alá szépeket. 😀 De hát nem vagyunk egyformák igaz?

        Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

