Shin Cutey Honey

Szerintem az ismertető kicsit túlfényezi a Shin Cutey Honey ovát, nálam 10/7 körül kezdett, de 10/5-re, átlagosra rontotta magát. Olyan szempontból mindenképp érdekesség, hogy olyan mahou shoujo ami egyáltalán nem shoujo!:) Poénokat én kevésnek éreztem, inkább az ecchi, akció a meghatározó. Érzelmesség és dráma szintén nem jellemző rá szerintem. Technikailag: animáció spórolós – nem kicsit. Nekem az első négy, összefüggőbb részben nagyon-nagyon tetszett a környezet, a város, az épületek szabálytalan ábrázolása, ahogy a furább karakterdizájnokat is imádtam. A második felének különálló részei közül viszont csak egy tetszett, bár az nagyon, a többi inkább alaposan lelombozott, a végén már untam is. Sztorijáról/annak hiányáról szót se ejtsünk – több pontot nem akarok levonni tőle.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.26

Vélemény, hozzászólás?

