Shin SOS Dai Tokyo Tankentai

Otomo Katsuhiro (Akira, stb…) eredeti oneshotjánál jóval kidolgozottabb, de movie-ként csalódtam a SOS! Tokyo Metro Explorers: The Next angol címmel megjelentetett animében. Kicsit lehet, hogy túl sokat is vártam tőle, s ráadásul a film közben, amikor megláttam azt az Arakawára (pl., de lehetne másikat is citálni) hajazó underground társaságot, azt hittem még megkapom tőle. Én azt nem értettem, hogy ez most full 3DCG technika vagy kevert? Mert, ha teljesen, akkor jól álcázták, mindenesetre szerintem vannak elütések a karakterek és a háttér közt. Szórakoztató, aranyos, finom iróniával átszőtt, de én 10/5-t adtam csak rá lefelé kerekítve. Ami nem jelenti azt, hogy rossz lenne, (saját értékelésem szerinti 10/4-eken is szórakoztam már jól és adtam már nemegyszer kevesebb pontot is) csak nekem ez most átlagos élmény volt, jó percekkel és kis hiányérzettel.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.06.14

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

