Ski Jumping Pairs

Szerintem a Ski Jumping Pairs anime tök jó! Mármint a korábbi véleményekből kiindulva (semmi értelme, szörnyű, 10/1), azokhoz viszonyítva. Eleve úgy készültem rá, hogy az egyik valahava volt legrosszabb élmény lesz és ehhez képest szuper. Persze maga a látvány, a CG nem egy nagy szám, bár láttam már rosszabbat, de ez is átlag alatti. Ez tény. De az összélmény nem nevezhető átlagosnak! Meghökkentő. Én speciel viccesnek találtam a maga abszurd módján, végigmosolyogtam, sőt volt, hogy hangosan fel is röhögtem. Szuper volt a szinkron, miszerint ekkora baromság alá holt komoly hivatalos kommentátori szöveget raktak. Ja igen: feliratot sajnos elsőre sehol sem látok.:( Meg ahogy a férfitestek különböző pozitúrákban egymáshoz dörzsölődnek… tiszta yaoi… xD

Persze kérdés, hogy melyik verziót nézi az ember! A YT-n van egy 5 perces 2002-ből (nálam 10/5) meg egy 10 perces 2006-2007-es megjelöléssel (nálam 10/6). Ezeket tudtam elcsípni. De a MAL-on egy közel másfél órás (!!!) 2006-os filmverziót tüntetnek fel, ami az IMDB és ANN szerint díjat is nyert!!! Azt akarooom látni! Bár el tudom képzelni, hogy amennyire trollok nincs is ilyen verzió. Opensubtitles szerint van hozzá felirat, de a tartalma szerint azok is átverésnek tűnnek… A hivatalos oldalak (!) is tök profik, egy rakat kiadványról számolnak be, millió (hamis?) háttérinfóval, de én itt már senkinek nem hiszek semmit…:)

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2013.09.15

Vélemény, hozzászólás?

