Soukou Kihei Votoms: Gen-ei Hen

A Pailsen Files-nál írtak után végre egy ova, ami igazán tetszett, jó volt az univerzumból! Ez meghozta a kedvemet az alapsorozatához… Igaz, azt is olvastam erről, a 2010-es Armored Troopers Votoms: Phantom Arc-ról, hogy sokan pont nagyon elégedetlenek voltak vele és lehet, hogy valóban nem is “igazi VOTOMS”. De ahogy látom a másik két, egyrészes 2010-es még kevésbé az, ott már a karakterdizájn is jócskán változik. Az akció/harc valóban kevesebb és nosztalgia-szagú, visszaemlékezős cucc, ami kissé összedobált, a sztorija darabos és az univerzum “szuperhíró-szintű” főszereplője is kissé mellékszereplő, eleinte fel sem tűnik (a többieket meg eddig nem ismertem, DE most már érdekelnek!). Grafikailag szép volt, szuper kis hangulatos világképpel, ruhákkal. Az OP/ED dalpárosba a végére totál beleszerettem (igaz, hogy a régi nóta, de itt valahogy jobban szólt) és a BGM is jó volt. Poénos is volt és némileg romantikus, amivel most találkoztam először az univerzumban – nem tudom, hogy a sorozat (állítólagos) komor überférfiassága mellett ilyen volt-e arrafelé. Kapunk némi misztikát és vallást meg a végefelé jókora WTF-adagot. Hibái persze vannak és ha valakinek, akkor nekem ezek méginkább szembeötlőek – de a hangulata számomra végig teljesen élvezhető volt, a szórakoztató funkcióját tökéletesen betöltötte, egy percre sem untam a lassabb részeiben sem.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.10.02

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

