Soul Eater

Mindent leírtak már a Soul Eater-ről nagyjából, az én véleményem is a kritikusokkal egyező. Az első pár rész után már egy korrekt shounen fight-nak éreztem, kb. 8-as értékeléssel. A 17-es rész után és főleg a 20-asok környékére már úgy gondoltam, hogy kiemelkedő cucc lesz, 9-10-es értékelést is kaphat, nincsenek gyengeségei. Aztán a sorozat második felében eleinte még jól szórakoztam, de aztán elmaradtak az extrák, ellaposodott, átlagos lett, nem beszélve az utolsó jópár részről, melyek már az átlagosnál is rosszabbra sikerültek, zavaróan gagyik lettek. Így a végére kb. 4-6-os értékelést sikerült kiharcolnia nálam. Összesítve azért pozitív emlékeim maradnak róla, de a 24. részig bőven elég lett volna nézni (esetleg a 29-ig, ahol már Medusa is visszatér és Justin-t is megismerhetjük)! Az “őrületes” részek kiemelkedően tettszettek, kicsit több ecchi még elfért volna benne – ha már belevettek valamennyit. Zeneileg valóban nem csak az OP/ED-k jók, hanem a betétek is – az OST-k ban is vannak izgalmas nóták! Jó volt a hangulat, stílus – kár volt elszúrni… Karaktereknél a Soul/Maka párost nem dolgozták ki annyira mint a Kid/Thompson és BlackStar/Tsubaki csapatokat. Asurán is dolgozhattak volna kicsit többet és még pár fontosabb karakteren szintén, de azért így is elég jók lettek sokan: Stein mellet Justin, Sid és pl. Mifune is, akinél pl. nem tudom mennyire volt szándékolt az alkotók részéről a cukrosbácsi (pedofil) hajlam sejtetése. Nekem személyes kedvencem EXCALIBUR lett, aki kezdetben (és később is) rettentően idegesítő, de kár kihagyni a 3 rá fókuszáló részt, a comic strip fíling miatt is. A 32.rész fenomenális volt, szurkoltam nekik, hogy Hero-val megtalálják az összhangot… Látom a képgalériában, – háttérkép 358 és 359 – hogy nem csak én asszociáltam az Akadémia épületéről a Disney kastélyra…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2010.11.05

Vélemény, hozzászólás?

