Space Adventure Cobra

Az 1982-es Space Adventure Cobra animefilmtől többet kaptam, mint vártam volna! Igazán kár lett volna kihagyni! Shinzo ismertetője tényleg jó. Igaz, hogy a látványvilág nem mindig kiemelkedő, viszont általában is szép, többször kísérletező és néhány helyen gyönyörű szürreális képsorozatokat kapunk! Igen, igen az ismertetőben is említett vibráló színkavalkád! Én látványvilág szemponjából is kiemelném az OP-t! Sajnos a sztori és a film közbeni muzsika átlagos és néha banalitásba süpped az anime valóban. Nekem Belmondo le sem esett, de az feltűnt, hogy az alkotók kedvelték a Csillagok Háborúját, Matsumoto Leijit, Bruce Lee-t, James Bond-ot, G.I. Joe-t, a vadnyugatot indiánostul stb.:D Hibáival együtt is 8/10. Melegen ajánlom.

Bejegyzés és screenshotok eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.04.07

 

Reklámok

2 thoughts on “Space Adventure Cobra

  1. A mai 10-es listád elnézve egyre jobban kezdi bökni a csőröm a laptopomon lévő kegyetlen helyhiány (250 GB, ezen dolgozok, szórakozom, és egyelőre lemez hiányában tárolok is). Ezeknek a címeknek a nagyját kegyetlen régóta halogatom, vagy mint a Steins;Gate esetében is, megjött hozzá a kedvem.

    Kedvelés

    • Nekem meg az böki a csőröm, hogy lassan elkelne már a gyerekeimnek is laptop, kevés a családban ez az egy asztali PC, a srácok wifi-s okostelóival együtt is. Én mostanában inkább csak szórakozom, alig dolgozok mellette, még a feleségem is többet melózik rajta – igaz ő meg velem csináltatja meg… Tárolni leginkább csak szöveges fájlokat, dokumentumokat, táblázatokat tárolunk munkához, az nem mennyiség. A család fotói már számítanának, de abból meg sajna nincs sok. Szóval mi 100 gigán is elférünk a terák korszakában (megjegyzem az előző asztali gépem csak 1 giga körüli vinyóval üzemelt jó sokáig, ha jól emlékszem, na AZ szűkös lett – bár ez még a netes korszakunk vagyis 2006 előtt volt). Halogatás: mostanában nonstop ezt csinálom, szinte nem is nézek animét. És meglepő mód nem haltam bele… 😛

      Az azért poén, hogy az én Steins;Gate-es bejegyzésem kapcsán írod, hogy megjött hozzá a kedved! 😀

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

