Stranger: Mukou Hadan (Sword of the Stranger)

Nos, igazából előttem már sokan leírták, hogy mi a baj a Sword of the Stranger animével: a sztori (átlagos, lapos, hálivúdi vagy ki hogy szereti…). Azon túl viszont, hogy egy szimpla akciófilmről van szó: valóban kiemelkedően összerakott, nagyon szépen “megcsinált”! Mindemellett: tényleg csodás hátterek! Szerintem a lassabb részei sem voltak unalmasak, viszont a harcoknál nekem pont a tempó a kifogásom: kicsit túl gyors volt, így kellett volna pl. több belassítás, hadd gyönyörködjön az ember fia… A zene szép volt, de sokáig nagyon furcsállottam, túl kontrasztos volt nekem az európaisága: a skót felföldön éreztem magam kb. tőle. Korábbi hozzászólásokra még: szerintem a kínai és japán harcstílus pont, hogy nem volt elég markánsan megkülönböztethető, kissé egybefolyt, illetve kínaiul se ebből a filmből kell tanulni… (többször rettenetes kiejtés, bár a “szőke démon” még talán a legjobb volt, amit eddig animében hallottam) Summa summarum: hibái ellenére ajánlom, összességében nagyon jó anime, nálam egy óvatos 10/8-t kiérdemelt.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.06.29

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

