Street Fighter Zero: The Animation

Hát igen: forgatókönyv és dramaturg tekintetében lett volna még mit ténykedni a Street Fighter Alpha néven is fellelhető animén… Nem kevés szembeötlő hibája van. Mindezzel együtt is elég jó kis játékból adaptált bunyós anime ez! Kár, hogy a küzdelmek koreográfiáját többségében elspórolták, egyszerűsítették – holott mutattak olyat is, hogy tudnának, ha akarnának! Én szerettem a látványvilágot: egyszerű volt, de érdekes megoldásokat alkalmaztak, sokszor szépnek volt mondható. Zene jól aládolgozott. Néhány kellemes poént is elsütöttek benne – legalábbis a magyar szinkronos verzió szerint, amivel néztem. Az izomkötegek masszívan dagadtak, ahogy kell – de Ken és Ryo lábfeje volt az ami mindenen túlmutató erőt sugárzott. Kedveltem ezt a megjelenítést.:) (jut eszembe a játékot magát viszont sosem csíptem) Az első fele miatt 10/7-t kap tőlem – bár a második fele/része gyengébb kicsit, de már nem minuszoltam belőle.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.11.01

Vélemény, hozzászólás?

