Sunabouzu (Desert Punk)

Azt olvasni a Sunabouzu (Desert Punk) animéről, hogy 13 kötetes mangából készült, ami komorabb, sötétebb humorú és az anime eltér az utolsó 6 részében a mangától – továbbá, hogy a mangát folytatják több év szünet után. Ez alapján ajánlható lehetne a manga, de belelapozgatva nekem túúúl csúnya – az anime fényévekkel szebb lett. (A mangában a fegyverek ritkán nagytotálban még reálisabbak és szebbek, mint az animében, s állítólag van külön fegyverarzenál-bemutató…) Egyébként én az animére elégnek tartanám a 12-es karikát is: felügyelettel (csak néhányszor szalad szerintem kicsit fölé). Részemről átlagos sorozat – tisztességesen elkészítve, kicsit túlnyújtva. A “suna” és boin‘ központú lököttebb első fele után a második néha (sikertelenül) komolykodóbb nekem gyengébb lett. Az első OP/ED (videóval) – megosztó: én imádtam a lököttségüket, ahogy az első felében előforduló parodikus betétdalokat is és úgy általában a jól sikerült dzsesszes, filmzenés betéteket! SunaBouzu arcai, a mosolyok jók voltak – kedvenc karakterem KoSuna lett. Nálam 10/5-6, de kellő szabadidő esetén egynek jó lehet. Vannak spoilermentesnek mondható egész tűrhető AMV-k róla.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.06.05

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

