Suzumiya Haruhi no Yuuutsu

A The Melancholy of Haruhi Suzumiya kezdése!!! Az annyira rossz, hogy már jó!:) Ráadásul direkt. Váó! Zseniális. Szeretem az öniróniát. A japán szinkron kiváló, a legjobbak közé tartozik! A dumák pazarok! (Pl. Haruhi véleménye a férfiakról és szerelemről vagy a baseball-stadionos rádöbbenés, de még hosszan lehetne sorolni) A második részére már annyira fellelkesültem, – ami már rég történt velem – simán kiverte a 10/10-t és kedvencgyanús lett! A grafika, a zene és az operatőri munka sem rossz, frankón támogatják a sorozatot. Ritka az ilyen intelligensen hülye / bolondosan okos mainstream darab – rafinált műfajparádé és -paródia. Szuper lenne hozzá egy (jó) magyar szinkron! Viszont az is igaz, hogy már a fele előtt haláli módon lefárasztott és kissé vissza is esett a színvonala – érdemes szünetet tartani benne. Meg nem is való azért mindekinek és nem egy könnyed darab – az tény.

A fenti lelkesebb véleményem döntően az első harmadra vonatkozik, később kevesebbet brillírozott. Az eredetileg eltervezett élményre voltam kíváncsi, ezért az eredeti tévés sorrendet néztem, de hasonló érzésem volt, mint pl. a Baccano!-nál: Vagyis a csere-bere inkább random és nem elég átgondolt, nem, illetve csak kis részben ad hozzá a sorozathoz / viszont a vége miatt más – dvd vagy “időrendi” – sorrendben nézni teljes hülyeség lenne. Mindazonáltal összességében jó anime, nálam befér a nagyon jók közé. Ja, igen: az OP/ED zeneileg nekem nem jön be, de az alápakolt képek sokszor jók, ötletesek szintén. Mindenképp javasolt darab! Az utolsó két rész pedig olyan szépen kerekre zárta, hogy majdnem teljesen visszakerültem a kezdeti lelkendező állapotomba és 10/9-el zártam.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.05.01

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

