Sweet Valerian

A sok negatív vélemény ellenére nekem jólesett a Sweet Valerian! Ott kezdeném, hogy az AA-s ismertető és a hozzászólások többsége is téved: ez nem kodomo, hanem shoujo (s igazából ezután nem is értem a szörnyülködéseket…). Tehát nem gyerekeknek készült és szól, hanem fiatal lányoknak (amiben persze benne van a 10 év alatti gyermek korosztály és a kamasz célközönség is – ugyanakkor itt is a poénok közül sok csak a nagyobbaknak érthető igazán). Végre találtam megint itt AA-n egy ismertetőt, melyben nincs túlértékelve az anime!:D Oké: összességében tényleg nem túl jó cucc, de pl. arra kitűnő, hogy ha túl sok szörnyűséget nézett össze az ember, akkor a kis érzékeny lelkeket kisímítsa (én erre használtam). Nyilván a grafika és animáció rettentő kezdetleges (ennek ellenére néha szuper és szép) és a részek egy része sokunknak valóban túl “rózsaszín”… DE: a Macskagyökér (Valeriana – mint az egyik legnépszerűbb összetevője a természetes alapú nyugtatóknak) csapat csajai nagggyon aranyosak, szépek, sőt már-már szexik: tehát loli faktor is befigyel picit, de itt a bugyivillogtatás se zavart (főként nyúlformában van egyébként…). Sok rész nagyon jó! 10/7-8-ig is felértékelhető több közülük, valóban van némi társadalomkritika, nagyon is valóságos szituációkra épülő aranyos poénok. (Ja, igen: 12 már háromszor is elmúltam és eléggé férfi is vagyok, mégis ajánlhatónak tartom az animét – a megfelelő hangulatban. Én örülök, hogy láttam, nálam 10/5-el zárt.) LÁVU-LÁVU-BÚ!

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.10

4 thoughts on “Sweet Valerian

    • Hát ezt így, ebben a formában nem tartom kifejezetten jó ötletnek. : ) Az viszont igaz, hogy nekem is szoktak kipattanni a fejemből olyan ötletek, amiket akkor is végigviszek, ha már eleve sem tűnnek túl jónak…

      Kedvelés

  1. Azt egy szóval nem állítottam, hogy jó ötletnek tartom ennek a tényleges kivitelezését, de annyira kevés cucc van, ahol megalapozott orvos-élettani téma is megjelenik (elrugaszkodása ellenére… ezeket már évek óta össze akarom írni), hogy egy ilyen totálisan nyílt, címben lévő hasonlat piszkálja az önbecsülésemet.

    Kedvelés

    • “annyira kevés cucc van…”
      Mert nem nézel hentait! (ha-ha)
      Nemrég néztem Black Jack ovát, ahol poén volt (bár engem inkább zavart), hogy a sebész doki minden problémát (pszichést, misztikust is) szikével oldott meg!
      Google szerint élettan és anime: Hen Semi, azaz Abnormal Physiology Seminar (amit AA-n dottris félrefordított pszichológiának). Tessék, minden az ecchi! (medical anime keresőszavak is népszerűek voltak)
      Egyébiránt vélhetően a kodomo, ifjúsági és családi kategóriák határain lehet ilyesmiket találni. Pl. a koprodukciós ismeretterjesztő ‘Egyszer volt… az élet’.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

