Taro the Dragon Boy

Viszonylag alacsony pontszámot adtam az 1979-es Taro the Dragon Boy animefilmre, de az átlagnál jobbnak tartom. Szerintem is – az ismertetővel egyetértésben – a legjobb dolog benne a háttér: gyönyörű és nagyon hangulatos: leginkább emiatt ajánlható megnézésre! Én a gyerekdalocskákat is nagyon szerettem! Azt viszont, hogy nincs benne dráma vagy akció vitatnám! Csak a műfajnak megfelelően van: a családi kategóriának, sőt részben inkább a kodomonak megfelelően, vagyis az akcióban harci technika többek közt pl. a talpcsikizés és a köldöknyalogatás – amit hegyomlásnyi szteroiddal pumpált démon ellen vetnek be…
Történet is van, hiszen egy szép erkölcsi tanmeséről beszélhetünk. Unalmasnak magam részéről egyszer sem éreztem, de a közepe volt inkább csak, ami magával sodort.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: 2011.06.02

Vélemény, hozzászólás?

