Tegami Bachi (Letter Bee)

KOKORO. KOKORO. KOKORO. Kell ennél többet mondani erről az animéről? Ha őszintén a szívébe néz, ki az aki nem talál benne szeretetet? Mindenki Vágyik rá, hogy szeressen és szeressék. Így ez a sorozat is mindenkinek ajánlható.

A képi világ miatt néztem ki magamnak. Meg – bár tudom, hogy sokaknak nem tetszett -, de én szerettem a Kevin Costner féle Postman-t is. Egyébként jól kezdődött, nézette magát. Szép lilaárnylatos:), csak a CG-bogarak voltak bevállalhatatlanul cikik (meg az OP/ED átlagos, gyenge – kivétel talán csak a 2.ED, a képi koncepciója miatt). Az aláfestőzenék igen jól támogatják, de külön hallgatva azért már nem mindig annyira jók. A furi kinézetű mellékes epizódszereplői és lényei, meg az aranyossága viszont kellemesek. Szeretem a rövidcsövű winchestereket, meg a lowrider motorokat – ez is jólesett (kár, hogy a motor csak “beetetés” mondhatni nem is szerepel), ahogy ígéretes volt a picike Kino no Tabi, Gegege/Hakaba Kitarou és Kis herceg áthallás is. A negyedére már a nagyon jó értékelés környékén tartott nálam, a belső szépségei is egyre inkább mutatkoztak. A sírások engem nem zavartak, szituációtól függően hol nagyot mosolyogtam rajtuk, hol velük sírtam és volt, hogy mindkettőt egyszerre. Kivételesen előre is beleolvasgattam fél szemmel a véleményekbe és nekem még a háromnegyedénél sem volt filleres. Nem tudom honnan kezdődtek a fillerek, de az epizódikus részei is szerethetőek voltak. Ugyan az egyes részek sztorijait, mint pl. a Cyrano vagy a Bonnie & Clyde kicsit visszaegyszerűsítették tini (sőt itt-ott gyermek)-anime szintre, de mégsem lettek felülről korhatárosak – szívesen néztem őket és megérintettek. Oké, valóban áshattak volna mélyebbre, meg az elején megkezdett fő sztorivonal is folytatódhatott volna, de még így is jó volt. Viszont az utolsó harmadra már egyet kell értenem a kritikákkal, átlagosságba süppedt. Itt már több részen keresztül átlag alatti, dobás szintű. Ráadásul eluntam a leveses-, alsógatyás- és boncolós poénok ismételgetését is, amik az első pár alkalommal még aranyosak voltak – a harcok meg már elsőre is a mélypontjai… A végének shounenesedése és a 2.évadhoz írt vélemények meg elriasztottak a folytatástól (hiába a gyönyörűek és izgalmasak az utolsó percek).

Végül az ajánlásom marad, de fenntartásokkal – a váltakozó színvonal és az egységesség hiánya miatt. Erős 10/6. (És én szerettem a rózsaszín napszemüveges, bubifrizurás lószerű képződményeket!)

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.07.23

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

