Teizokurei Daydream

Először nekem nagyon nem jött be a Ghost Talker’s Daydream műfajkeverése (külön tetszett az ecchi és a misztika, dráma is, a vígjáték meg elment – de az egész nem állt össze). Viszont a végére megkedveltem és néztem volna még… Sajnos a 22 fejezetnyi (10 kötetes) mangája nem jött be ennyire, ahogy gyorsan beleolvastam. Kb. ugyanez, sőt az anime nagyon jó adaptációnak tűnt. Csak egy picit mintha idősebb kinézetet adtak volna a szereplőknek az animében – ami nekem tetszett.

Az ecchi az alap, tsundere főszereplőnőnk idomain gyakran legelhetnek a fiúszemek (meglepetésemre shounen kategóriájú a manga…). A hülye poénok mellett azonban ott van a misztikus-szellemes mag, ami komoly társadalmi problémákon (szexuális-fizikai bántalmazások, öngyilkosság, családi diszfunkciók… ilyesmi – különösen a gyerekek története, ami itt-ott már keményen üt…) alapszik és itt komolyan is tálalják. Epizodikus felépítés, koránál jóval korábbinak látszó grafikával. Nem lett egy kiemelkedő darab az tény, de teljesen nézhető.

Csak ismételni tudom magam: előttem már mindent elmondtak róla, csak csatlakozni tudok…
Észbontó főszereplő csajszi. Megéri megnézni, de sokat nem kell tőle várni. Kár érte, lehetett volna jobb és főként hosszabb – még ezen a szinten is.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.11.01

Vélemény, hozzászólás?

