Texhnolyze

Jó kis kezdése van a Texhnolyze animének: ugye, hogy nem kellenek mindig a szavak? Kellemes vágások, No Future hangulat, erősen szupportív audió (egy válogatáslemezt megér a 2 db. OST is). Aztán: szégyen! Rettentően elnyújtott és unalmas. Értem én, hogy a semmire sem jutást, ismétlődést/őrlődést ábrázolják – de azt azért lehet máshogy is, mint hogy hosszú részeken keresztül az anime sem jut semmire. Konkrétan feleennyi részbe simán befért volna, de az egészet 1 rész! alatt el lehetett volna mesélni, egy movie-hosszban meg tökéletesen megőrizhető lett volna a lassú purgatórium-őrlődés is. Számomra meglehetősen érthető volt amúgy, ráadásul sokmindent ki is mond…

Többekhez hasonlóan én is bánom, hogy időt pocsékoltam rá! Nyilván nem vagyunk egyformák és mivel mint írtam vannak jó oldalai, teljesen érthető, ha bejövős valakinek. DE azért csak óvatosan: szerintem minimálisat veszíthet vele a kihagyója viszont felesleges szenvedés lehet a végignézése!

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.04.03

Vélemény, hozzászólás?

