Waga Seishun no Arcadia

Harlock 1982-es, második mozifilmje, a My Youth in Arcadia hosszúúúú, többször untam is. Nekem itt tényleg átjött az űropera fíling – negatív értelemben: holmi átlagos brazil szappanoperában éreztem magam drámaiság és érzelmek tekintetében. Egyébként többször igen szépen festett (bár a nagyrésze szinte állóképes) és izgalmas is, de ettől még nekem összességében középszerű. Még az sem menti meg, hogy Emeraldas kikötözve, megszaggatott ruhával is nagyon dögös, SŐT még mellbimbót is villant. Attól sem tudom magasabbra pontozni, hogy az aláfestő zenét prezentáló filharmonikusok elnyomták az egyik kedvenc komolyzenei művem, Grieg Peer Gynt-jéből az egyik kedvenc témám, a gyönyörű Solvejg dalát is. Emlékeim szerint pedig Emeraldas arcának megsérülésével a közel két évtizeddel későbbi Queen Emeraldas ova is foglalkozik, csak másként emlékszik… Mint kor- és Leijiverzum dokumentum érdekes, de engem nem fogott meg és első Harlockomnak kissé gyenge lett.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.09.14

Vélemény, hozzászólás?

