Watashi no Ashinaga Oji-san (Hosszúlábú Apu)

A Hosszúlábú apuból (My Daddy Long Legs) én a könyvet olvastam előbb és abból kiindulva több pimasz, irónikus humort vártam volna az animétől. A drámaiság faktor viszont itt erősebb lett. Tetszett, hogy grafikailag is kreatív volt néhány helyen a sorozat, bár ebből is jöhetett volna több, hiszen eleve elég sok a rajz a könyvben – lehetett volna több tér a képzeletnek. Nekem túl hosszú lett – belassult a közepén, “filleressé” vált. Előnye ugyanakkor, hogy családi film, korhatár nélkül leültethető elé bárki. Alapvetően kedves, vicces, romantikus sorozat, de így csak tisztességes átlagos értékelést kap tőlem. Rég olvastuk a könyvet, de nekem nagyon úgy rémlik, hogy a könyv végjátéka ennél bonyolultabb volt…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.01.08

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

