Words Worth

X-rated!
H napot tartottam, “a szép a csúf és a dilis” alcímmel. A Words Worth képviselte a dilis szekciót. Ami keveset hallottam róla az alapján kicsit több poént, hülyeséget vártam volna. Persze volt benne így is elég, sőt nagyon szépen kiegyensúlyozták, mindenből került bele megfelelő arányban. Bolond volt, aranyos, szép, izgalmas, jó történettel, kis kötözéssel/csápolással, picit durvább részekkel. Egyszóval: tényleg jó. : ) Z.mobydickre reagálva: én pl. imádtam a lényes jeleneteket: főleg a disznók makkos jelenetét, de a csődört, a cicust és a szárnyas valamit^^ is…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.04

Vélemény, hozzászólás?

