Yojouhan Shinwa Taikei (The Tatami Galaxy)

  • Én 3 részletben néztem, de még így is bele-belefáradtam és rá-ráuntam.
  • A szöveg tényleg gyors, de nem mindenhol és Puni Puni Poemis szintre azért nem emelkedik.
  • Az ED valóban szuper.

Szerintem a Yojouhan Shinwa Taikei (The Tatami Galaxy)  kitűnik a tucatanimék közül (és nem elsősorban a grafikájával, hanem az okos szerkezetével), de maradéktalanul nem voltam vele elégedett. Bár én a rendező összes többi művét is szapultam, de még így is izgatottan várom, ha kijön tőle valami új és a kedvenc alkotóim közé sorolom.A frenetikus poénjai ellenére komoly mű, a végére összeáll és üt. Kicsit olyan, mint az Ember Tragédiája: a különböző színeivel és küzdésével, folytonos elbukásával. Az extravagáns pszichológiai/szociológiai animék kedvelőinek “kötelező”.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.03.20

Reklámok

2 thoughts on “Yojouhan Shinwa Taikei (The Tatami Galaxy)

  1. Egyetértek a visszafogott dicséretekkel, szerintem sem kell túlságosan elájulni tőle. Ugyanakkor ez is egy etalon anime a maga kategóriájában. Tud valamit ez a Masaaki Yuasa! 🙂

    De hogyan is emelkedik ki a tucatanimék közül? Egyszerűen már azzal, hogy nem kezeli ostobának a fiatal, még tanuló társadalmat! Szerintem minden anime rendezőnek hasonló megközelítéssel kellene hozzányúlni ehhez a témához, mert egy animében csak így és ilyen egyedi képi világgal van értelme bemutatni a fiatalok frusztrációit.

    Kedvelés

    • Mondjuk nekem összességében jobban betalált, mint pl. a Kaiba.
      De az biztos, hogy Yuasa Úr az egyik legjobb, legizgalmasabb animerendező napjainkban, aki mindemellett elég aktív is.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

