You’re Under Arrest!

De jó, hogy véletlen belebotlottam! A kitűnő AA-s ismertető mellé fontos még említeni, hogy az You’re Under Arrest! ova 4 része teljesen ugyanaz, mint a 96-os tv-sorozat első 4 része – ha jól értettem. Dodgers véleménye szépen kiegészíti, aki hosszabbat akar az animével kapcsolatban. Könnyed, kedves és jópofa anime, FANTASZTIKUS kezdő képsorral az OP után, már csak azért a 2-3 percnyi motoros brillírozásért is megéri megnézni! Szuperek a szinkronhangok, ráadásul ez valóban egy nagyon szép képeket tartalmazó anime (csodás fények-árnyékok, tükröződések, 3D-s kísérletezések, hátterek). Hangulatos üldözés és dögös verdák is képviselik, de csak elenyésző mértékben: szerintem a romantikus slice of life a főcsapásvonala, nem is a vígjátékszál. Összességében tőlem “csak” 10/7-t kapott (felkerekítve), de egyes részletei miatt mindenképp érdemes megnézni! Ez egy méltatlanul mellőzőtt kis gyöngyszem!

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.28

Reklámok

4 thoughts on “You’re Under Arrest!

    • Nosztalgia = öregség? 😛 (Bár az az igazság, hogy ezt fiam is elsütötte sokszor még jóval tíz éves kora előtt: hogy amikor ő kicsi volt, akkor így meg úgy…)

      Egyik első (japánul nézett) animének úgy gondolom, hogy elég ritka és elég szokatlan – viszonylagos magyar ismeretlensége okán. Egyben szerencsés is talán, mert lehet rá alapozni.

      Kedvelés

      • Nem tudom, hogy mennyire számít ismeretlennek, én annak idején az akkori magyar animés ismerőseim tanácsára néztem meg..(Jó ég, ennek már 10 éve!) Azt el tudom képzelni, hogy azok, akik az elmúlt években kapcsolódtak be a szubkultúrába, és már abba a közegbe érkeztek, amelyikben a régi animék helyett inkább az aktuális sorozatok követése a divat, már nem annyira ismerik, de szerintem a régi motorosok között azért nem olyan ismeretlen. (Persze mivel a 18-20 év alatti animésekkel való kapcsolatom minimális, lehet, hogy tévedek.)

        Kedvelés

      • Igen itt van az, hogy a neten is számít, hogy ki milyen környezetben “szocializálódik”. Én ugye nagyrészt AA-n, és hát ott elég ismeretlen, nem is igen ajánlgatják.
        Én is figyelgettem azt, hogy mások mit ajánlgatnak egymásnak, de talán csak egyszer kértem a magam számára ajánlót, végül mindig a saját fejem után mentem választásaimban. Nálam mindenesetre a 2006-os “animés ébredésemmel” is 2011-ig tartott eljutni eddig.
        Igen, most elég erős trend lett, hogy minél több aktuálist nézni – megjegyzem 10 éve nem is volt ennyi magyar fordítócsapat az aktuálisokra, nem is lehetett volna ezt ilyen széles körben nyelv- és technikai háttér (nekünk pl. 2004-ben még nem volt netünk se) és tudás (honnan és hogy szerezd be) nélkül megtenni…

        Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

