Ys (Ancient Books of Ys)

Eddigi tapasztalataim szerint két műfajt tudnak úgy igazán elszúrni animék terén: az egyik a klasszikus, nyugati fantasy, a másik a játékadaptáció. Ezekből rettenet gyengéket is képesek csinálni és az Ancient Books of Ys mindkét műfajba beletartozik. Ennek ellenére meglepetésemre mégsem sorolható a rosszak közé. Sőt, a vele egy időben készült Lodoss-t – szerintem történetben, hangulatban, általánosságban – lazán veri (kivétel persze a karakterek megrajzolása)! Persze nem kell valami nagy dologra számítani, de simán nézhető. A vége felé már egész szép grafikai megoldások is vannak! (főleg ahhoz képest, ha megnézzük, hogy az YS I-II játék hogy nézett ki ’88/89-ben) Nálam 10/5-6. (Adolnál én is jobban csíptem pl. Dogit, az istennők meg egész szépre sikeredtek.) Engem elszórakoztatott, lekötött, sőt többször nagyon élveztem is, de senki nem veszít vele semmit, ha kihagyja.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2011.07.22

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

