Air Gear

He-he. Micsoda ízléstelen katyvasz! Fájdalmasan röhejes ez az Air Gear (ez itten egy negatív értékítélet, semmi köze a humorhoz, viccességhez) – de már annyira, hogy az majdnem szórakoztató. Láthatóan sokféle műfajt ismertek a készítők, ezért úgy gondolták, hogy ezeket milyen jó is lenne véletlenszerűen egymásra hajigálni. Hát nem. Pedig külön külön az egyes összetevők még jók is lehettek volna – mármint shounen szinten. Először én a zenéit hallgattam külön és voltak köztük fílingesek, ahogy az anime is az lehetett volna ezzel az utcai bandás/harcos-extrém sportos hangulattal – ami viszont mégsem lett neki.

Jó, hogy említették máshol az Eureka Sevent – na az pl. hasonló (gördeszkás-szörfös hangulatú shounen), viszont jó. Jobb. Mindenben és sokkal. Érdekes, hogy a mangája már belelapozásra is jobbnak tűnik, abban a formátumban lehet, hogy működött. Mindenesetre díjat azt nyert. Wikipédián azt írják a műfajainál, hogyaszondja: biopunk!??? Mindenesetre a gyenge kezdés után a 7.részig abszolút semmit nem kaptam az animétől, így dobtam.

Bejegyzés eredeti helye  és ideje: AnimeAddicts, 2013.08.05

2 thoughts on “Air Gear

  1. Ez tipikusan olyan anime, aminek sikerült tökéletesen megutáltatnia magát velem. Illetve a mangájának, mert előbb abba lapozgattam bele. De az első fejezet már kapásból felcseszte az agyam és a plafonon voltam tőle. Így erős utálattal tekintek erre a műre, csupán 3-4 oldal miatt a mangából.
    Ez már művészet a javából, kéremszépen. xD

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

