Canaan

Húúú, nagyon csúnya látvánnyal kezdenek a Canaan animében, még azok a mű lufik, béna városgrafika stb (igaz részletgazdagságban, mozgásban viszonylag jó a cucc – de abban sem mindig). Aztán rettentő ellenszenves a karakterek és történések klisés unalma, hiába szeretem a fegyvereket (amikből, mint később kiderül alig van) és hiába, hogy a főszereplő csaj kinézete már a belekezdés előtt szimpatikus volt. Szóval az első rész már dobásra ingerel. A második részben már tudtam élvezni az akciókat (amikből a feléig szintén elég kevés van) a gagyi műanyagságok ellenére és később már itt-ott zenében, grafikában nem-akció jeleneteben is egész jó. Csak sajnos a sorozat saját maga teszi hiteltelenné saját magát – amin mondjuk VN adaptációként (vagyis “kiegészítésként”) nem is lepődök meg. A feléig elég is volt nekem, mert nem tudott átlagos szintig sem felmászni, kiemelkedni meg aztán főként nem. Külön az OST hallgatásának – ami valóban jó – több értelme volt, mint a sorozat nézésének.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.11.06

Reklámok

2 thoughts on “Canaan

  1. Hümm… hümm… pedig ez is jó. Bár így, hogy eltelt pár év, mióta láttam… Na meg, kissé “tapasztaltabb” (érettebb?) lettem a kritikák terén, már én se mondom tökéletesnek. Viszont még tisztán emlékszem a benyomásaimra: végig lekötött, néhol megborzongatott (a régi szép idők, mikor még gyakrabban éreztem a katarzist…) és persze nem utolsósorban, jó emlékeim vannak róla.
    Azt hiszem, ez viszonylag kiemeli nálam a rossz animék közül.

    “amin mondjuk VN adaptációként (vagyis “kiegészítésként”) nem is lepődök meg.”
    Ezt viszont nem tudtam. Érdekes, nem tűnt kiegészítésnek, a sztoriját teljes egészében, egyszeri nézéssel sikerült befogadnom és megértenem. Na majd rákeresek.

    Kedvelés

    • Sőt a VN elég jónak hírlik! Amikor utánanéztem az animének felmerült bennem, hogy nekem a játék lehet hogy jobban feküdne. Most meg látom, hogy TBA-nak jelzik az eng patch-t, ami akár jó hír is lehetne… de úgy látom hogy csak most fogtak hozzá. Nem most lesz ez még kész: http://i-vntp.blogspot.hu/

      Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy én dobtam ezt a cuccot és pl. volt olyan anime, ami az első harmadában még rossz (3 pont körüli) volt nálam, de aztán a végére összességében is jóra (7) tartottam (JoJo 2012).
      Az az igazság hogy 2012-13-ban már egyre többször éreztem azt, hogy túl öreg vagyok hozzá, hogy nekem akár középszerűnek tűnő animékkel kísérletezzek, hogy esetleg jók lesznek. Nem kellett hogy kifejezetten rossz legyen, elég volt, ha nem találta el sehol sem a “G-pontomat”. Szóval “gátlástalanul” eldobáltam egy csomót…

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

