Hayate no Gotoku!

Nem az én korosztályomnak/ízlésvilágomnak készült a Hayate no Gotoku! és mint loli-moe-tsundere-hárem, nem az én műfajom, vagyis sokat nem vártam tőle: így pozitív csalódás volt az eleje. Nagyon jól indultak már az első részei, jó volt az abszurd humor, meg nagyon szuper a narrátor/ mesélő szinkronja. Ezt még a jellegtelen/ túlságosan mainstream karakterdizájn/ látvány/ OP-ED sem tudta lerontani (vannak sokkal jobbak a rengeteg hasonló anime között). Akadnak nagyon jópofa, aranyos részei, de ezzel együtt is eluntam már az ötödénél. Ekkor olyan 10/6-7 körül tartott nálam – megjegyzem teljesen érthető, ha tizenéveseknek/mainstream-loli kedvelőknek ennél sokkal bejövősebb. A paródia/ utalásgyüjtemény része eddig nem volt nagy szám, elég összedobált, inkább a mennyiségre mentek, mint a minőségre. A negyedére ugyanakkor még ellenérzéseim mellett is majdnem nagyon jónak tartottam, kellemesen szórakoztatott. Ettől függetlenül nem tudok eltekinteni tőle, hogy “kinőttem”, ezért a harmadánál ment felfüggesztettbe. (kivételesen azért nem dobottba, mert tényleg jópofa, néha lehet, hogy néznék belőle egy-egy részt)

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.07.07

Vélemény, hozzászólás?

