Kyoro-chan (Kukucska kalandjai)

Shearer és a többiek pozitív véleményéhez csatlakozok. Sok rosszat hallottam innen-onnan a Kyoro-chanról vagyis Kukucska kalandjairól és ahhoz képest nagyon pozitív csalódás. Teljesen komoly kis anime, persze kodomo kategória alapvetően, de tele van olyan “seinen-szintű témákkal” minden része, amilyenekhez a legtöbb ecchi, school life stb. közelébe sem szagol. Nyilván nem az első része alapján kell megítélni, de az első párban már több zseniális-közeli is van, pl.: a politikai választásos, vagy a detektív- és thriller stílusgyakorlatok. Aztán ott van a tizenvalahanyadik: a viharos/ mindennapi életes/ haikus, ami nekem először volt a sorozatban 10/8 fölötti, nagyon jó. A karakterdizájnok közt is vannak jópofák, bár többségében nem csíptem őket, a grafika egyszerű, kevés animációval, de gazdagon színezett, viszonylag részletes, sokszor kimondottan szép is. Zenében is kapunk igencsak kellemes akusztikus dallamokat. Viszont KenpachiMayurinak meg abban van igaza, hogy csak kevés rész sikeredett ténylegesen jóra – legalábbis a magyarra fordított részek ötöde alapján ezt tudom megerősíteni. Itt egyelőre abba is hagytam (a jelenleg az AA-n található 10/6 körüli értékelést megfelelőnek is érzem az eddigiek alapján hozzá), de igazából érdekelne tovább – talán majd az unokáimmal megnézem. Az OP/ED-eket én külön néztem hozzájuk, így nem tudom a netes kavarok miatt, hogy melyik pl. az első, de Velvethez hasonlóan nekem is volt egy, ami tetszett: az a “táncoló alsószoknyás- cigicsikkes- szaladós- kardozós”.:)

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.08.17

Vélemény, hozzászólás?

