Zoku Natsume Yuujinchou

Számomra a Natsume’s Book of Friends 2. évada kitűnő volt: úgy értem annyira untam az átlagosságát, hogy kitűnő volt:
– Egyrészt altatónak. Folyamatosan küzdöttem az elalvással, gyakran azon vettem észre magam, hogy elbambultam.
– Másrészt erősítőprogramnak, mert egész kis takaros, több izomcsoportra kiterjedő edzésprogramokat lenyomtam a nézése közben.

Kicsit komolyabbra fordítva a szót: Nagy vonalakban olyan volt számomra, mint az első évad, de összességében kicsit gyengébb. Pozitívum volt, hogy az első évad nagy mélypontjai itt nem jelentkeztek, viszont olyan kiemelkedő történetívek sem voltak sajnos, mint a korábbiban. A grafikában, animációban, kamerakezelésben ugyanúgy adódtak komoly hiányosságok, mint az első évadban. A hátterek, zenék színvonala is nagyon ingadozott, de el kell ismerni, hogy az őszies, naplementés képsorok nagyon-nagyon kellemesek voltak. A tízből 4 és 6 pont közötti részeiből csak az utolsó néhány volt kicsit kitörés pozitív irányba.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2013.10.28

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

