Daiakuji: The Xena Buster

X-rated!
Szerintem túlságosan összedobált, gyenge, untam, dobtam. Gyakorlatilag már a Daiakuji 0. epizódjában őszintén be is vallják, hogy most elmesélik a sztorit, meg megismerkedünk a szereplőkkel, hogy később ezekre ne kelljen időt pocsékolni és minél több szexjelenet lehessen. Ez utóbbit meg is kapjuk, nagy mennyiségben egymás-hegyén hátán. Pedig lehetett volna jó is, mert gyönyörűen megrajzolt háttereket is csináltak, a karakterdizájn/kosztümök/kiegészítők közt is voltak jók, ahogy a zene is ígéretes, érdekes volt többször. A vígjátékelemek közt is voltak kellemesek, de az egész úgy ahogy van nem állt össze. Nekem ez átlagnál így összességében mindenképp gyengébb, olyan 10/3-as élmény. A 6 normál része után a 7. a nulladikhoz hasonlóan kilóg a sorból, elkülönül, nyíltan lolicon. Én a 3.-tól a 7.-ik kb. 5 perc alatt “végignéztem”, tekerve.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.06.12

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

