Darker than Black: Kuro no Keiyakusha

Dobtam. Csalódás. Páran már írták magyarul is, meg angolul is, hogy miért nem jó a Darker than Black anime. Ezt az első harmada alapján csak megerősíteni tudom – és ez nem ízlés kérdése, hanem TÉNY! Eddig legalábbis tök átlagos, sőt a felmagasztolt grafika ráadásul sokszor átlag alatti, illetve átlagos – TÉNYSZERŰEN. Éppen ezért az AA-s ismertető sem jó: az elfogult és téves első, ill. utolsó bekezdései miatt. A zene sem menti meg, pedig még az a legjobb benne (de az sem kiemelkedő benne, ahogy SEMMI más sem). S persze azt azért Kanno miatt külön végighallgatom. A vélemények, amiket így 8 rész után olvastam, megerősítették, hogy kár tovább pocsékolnom rá az időm. Így nem tudhatom, hogy a jelenlegi 10/4-5-ös értékelésemről tudott-e volna erősödni – aminek eddig csak minimális jelét mutatta.

A film noir-os vonatkozását, eszközrendszerét nem emlékszem, hogy említették volna az előttem szólók – talán ezt nem árt szóba hozni. Akinek van kedve, utánajárhat, én már inkább nem részletezném. A zenehallgatást viszont nem jó albummal kezdtem: a “normál” OST egész jó és persze az 1. OP-ED is. Az talán még érdekesség, hogy nagyon reálisan ábrázolták az autókat. Mao figurája elég érdekes lenne, de nem használták ki. Továbbá Yin szépen megrajzolt. Még ráhúztam néhány részt, de a véleményem összességében nem változott – nem volt mitől változnia.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.04.05

Vélemény, hozzászólás?

