Jinrui wa Suitai Shimashita

Nagyon önellentmondásos darab ez a Jinrui (Humanity Has Declined) – legalábbis számomra mindenképp.

Egyrészt tipikus affektálós-gagyi mainstream moe, amivel (grafika, szinkron, párbeszédek ötlettelen lapossága) engem a világból ki lehet kergetni. Ez az oldala szinte fizikai fájdalmat okozott.

Másrészt nagyon különc, betegen őrült, egyedi, kritikus-intelligens. Amit meg imádtam benne.

Összességében a feléig engem így sem tudott meggyőzni, hogy végignézzem – a “nem az én világom-összetevői” győzedelmeskedtek. De egyetértek az ajánlásokkal (amiknek sokáig nem akartam hinni és melyeknek azért utólag részben ellent kell mondjak) valóban érdemes belekukkantani pár részébe – aztán majd kiderül…

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2013.10.17

Vélemény, hozzászólás?

