Mobile Suit Gundam Seed

Valóban vannak a Mobile Suit Gundam Seed animesorozatnak pozitívumai, de gyengéi is bőven. Én csak azért néztem a 10. részig (bár ebből az utolsókat már tekergetve) és nem dobtam korábban, mert valóban egy híres, anyagilag sikeres darabról van szó. Leginkább az a gáz vele, hogy nagyon korspecifikus (ami sok animénél van így és egyben az erőssége is a műfajnak) – én meg jócskán túl vagyok azon a koron. Szóval egy nagyon mainstream tinisorozatról van szó. Elfogulatlanul nézve azt mondanám, hogy az átlagnál jobb, 10 rész alapján olyan 10/6-ra tenném. Mindazonáltal nekem szubjektíve egyetlen része sem mutatta azt, hogy néznem kéne, sőt irritált, az eddigi “leggyerkesebb” Gundamom ez lett – igaz nem a leggyengébb. Ha meg érzelmes, “rózsaszín” mecha kell jó zenével, akkor inkább Macrossok! Amivel megleptek az az volt, hogy az OP-ban már “mezítelen kebelcsodát” lengettek, az ED csata utáni csendélete meg kellemes. Sokkal-sokkal jobb mechák (és állítólag – mert még keveset néztem – Gundamok) vannak ennél!

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.05.15

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

