Maria Holic

AA-n az engem megelőző utolsó 6 hozzászóló (Milka1978-tól) kb. elmondta, amit gondolok a Maria Holicról. Szerintem ha negyed- vagy ötöd ilyen hosszú lett volna akkor még “jó” is lehetett volna (ugyanilyen üresen, lezárás nélkül is). De így a felétől már rettentően untam, a 8.rész után már nem is erőltettem tovább a küzdelmet vele, a maradékot pár perc alatt áttekertem (jó döntés volt, sőt még hamarabb kellett volna dobni). Azért annyit hozzátennék, hogy a sokszor izgalmas-megdöbbentő-szép grafikai megoldásai (bár itt is megárt a jóból a sok, ráadásul nem csak jó van hanem gagyi is és az ismétléstől ez az összetevője is unalmas lesz) és a szuper OP miatt érdemes belenézni mindenképp – nem elfelejtve, hogy összességében gyenge cucc.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.12.01

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

