Skyland – Az új világ

Elkezdtem nézni ezt a francia animációs sorozatot, ahogy most újra adták a tévében, de egyszerűen nem köt le. A Skyland harmadáig jutottam, de semmi nem motivált rá benne, hogy folytassan – dobtam. Eddig totál epizódikus volt, ami önmagabán nem baj, de nem nagyon történt semmi és kilátásban sem volt több. A karakterek az alkalmazott technikának köszönhetően elég csúnyácskák, a motion capture miatt néha nagyon szép a mozgásuk, máskor meg teljesen béna. A hátterek viszont sokszor bámulatosan gyönyörűek!!! Viszont a forgatókönyvírót, meg a rendezőt büntetni kéne: gyenge a felépítés, történetvezetés, dialógusok. Erős Star Wars fílingje van, aminek én örültem, de ez se menti meg. Eddig 10/4 volt nálam.

Bejegyzés eredeti helye és ideje: AnimeAddicts, 2012.06.13

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

