szerénység…

Na ezt mondom én is! Szerénység. Ne követeljünk túl sokat egymástól, a világtól, sőt magunktól se. Vagy legalábbis törekedjünk erre. Ahogy Pál apostol is mondta: “… a szeretet türelmes… nem kevély…” Ez vajon a kor előrehaladtával jön elő? A vérmérséklet lanyhulásával, a hormontermelés csökkenésével? A csalódásoktól? Tapasztalatok gyarapodásától? Bölcsesség ez vagy fásultság?

Bár a KFT nagyobb slágereivel természetesen már találkoztam, de most – hogy ismét beléjük botlottam – úgy látom itt az ideje hogy alaposabban megismerkedjek a számaikkal,  életművükkel. Meg úgy általában is megérett az idő – ahogy nemrég pedzegettem – az értelmesebb, elgondolkodtatóbb (és főként anyanyelvemen írt) dalszövegekhez való fordulásomra.

Ahogy a második linkelt dalban (Darab a szívemből) a szerző – én is kimondtam már sok mindent. Sokszor én is remegő hangon. De a “jó hogy itt születtem meg” – még nem menne őszintén, sajnos. Remélem, hogy majd egyszer arra is megérek, annak is eljön az ideje…

Addig is… égjen a fény…

Vélemény, hozzászólás?

