Ki ez a balaaz, aki a blogomat írja?!

Azt hittem, hogy ismerem.

Reklámok

4 thoughts on “Ki ez a balaaz, aki a blogomat írja?!

    • 🙂 Mivel én írok balaaz nicknévvel a netre, ezért kicsit meglepődtem és elgondolkoztam néhány virtuális megnyilvánulásomon (nem csak az itt, a blogomon tanúsítottakra gondolok). Épp azon morfondíroztam, hogy mennyiben más az itteni anonim személyiségem, mint a monitor túloldalán ülő, mennyiben torzul el itt irreálisan – amikor rádöbbentem, hogy tulajdonképpen lehet, hogy a virtuális balaaz közelebb van a tényleges valómhoz, mint a hétköznapi, igazi, valós önmagam (amit mutatok magamból, amilyennek ismernek és amilyennek én is hiszem magam). Vagy… hogy is mondjam?

      Kedvelés

  1. Ez a kérdés már bennem is felmerült, én ezt úgy zártam le, hogy sokkal közelebb áll a valós személyiségemhez a blogolós, mint az IRL, a mindennapi énem egy hazugság, egy maszk, egy álruha. (Sajnos.)

    Kedvelés

    • Igen, sajnos. Nekem is van több maszkom, amelyeken ráadásul jelenleg is azért dolgozok, hogy még jobban eltakarjanak. Mert sajnos nem kifizetődő ha kilóg az ember természetes éne a szerepének megfelelő álarca alól. De azért a hazugság az erős szó! Kérlek ne használd magadra még akkor sem ha így van, akkor sem ha tényleg hazugságokra kényszerülünk, mert muszáj vagy mert úgy könnyebb vagy mert lusták vagyunk, stb. Maradjunk a maszknál vagy valami szelídebb, megengedőbb kifejezésnél szerintem. 🙂 De a ruha még jobb (ha ál is). Vegyük úgy, hogy az életben a különböző szerepeinkhez, különböző szituációkba különböző ruhákat kell felvennünk, egyszerűen mert az illik az adott szituhoz. Nem mind áll jól rajtunk van a mi szorít is, de hozzájuk szokhatunk idővel. Hmm, ez nekem tetszik. 🙂 Bár biztos mások is megfogalmazták már. Mindenesetre remélem, hogy nem hangzok kioktatónak vagy “túl agytúrkászosnak”! Van egy ilyen stílusom, meg te is tudod, hogy ragad az emberre mindenféle idővel a különböző életeseményei, meg környezete miatt.

      Egyébként mi a rákot csináltunk mi a net ELŐTT? Mert azért eddigi életem nagy részét nélküle éltem le, akkor nem volt ilyen IRL vs. oniline én. Nem is emlékszem már, nagyon tré a memóriám. Valószínű ugyanezt csináltam, csak a saját fejemben pörgettem le azokat a gondolatokat magamnak, amiket nem tudtam a családdal vagy haverokkal megosztani. Hmm. Így szórakoztatóbb. 🙂

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

