Végül már pálinkázni sem kellett

Tegnap este “pöttyet” nyomott lett a hangulatom, amivel összefüggésben “csipegettem” egy kicsit:

  • a maradék fahéjas alma-tökkrémlevest, pirított dióval
  • egy kis avokádókrémet pirítóssal
  • tésztát – sajttal, tejföllel, sósan-borsosan, meg mákkal is édesen
  • erdeigyümölcsös meg feketeszedres joghurtot (Cserpes Sajtműhelytől…)
  • rizsescsokit (csakis a Pionir…)
  • párom sütött olyan bő száz darab palacsintát, amiből a rontottakat magamévá tettem, hogy ne menjen pocsékba (tekintettel arra, hogy egyszerre három serpenyő használatával is hibátlanul dolgozik, így nagyon meg kellett dolgoznom érte, hogy annyira összezavarjam, hogy néhányat legalább rontson…)
  • tejbe áztatott édes müzlit meg valami kekszeket – de csak azért mert bontott volt, nehogy bebogarasodjon, vagy megszívja magát nedvességgel…
  • egy kis sonkát mustárral, tormával – hogy legyen hely a hűtőben
  • meg egy kis vajas-kolbászos kiflit ketchuppal
  • úgy tűnt, hogy a mézünk már ikrásodik, nosza segítettem azt is fogyasztani
  • még egy kis diót elrágcsáltam mellé csak úgy, almával-fokhagymával kísérve
  • ja, és törögettem napraforgómagot is.

Végül már pálinkázni sem kellett, a világ ahhoz hasonló szürreális homályba borult, majd lekapcsolták a lámpát – mintha elszopogattam volna egy vizespohárnyi páleszt. Arra azért kíváncsi lennék, hogy melyik a károsabb: az evészavar és a kóros elhízás vagy az alkoholizmus? Szeretett kis hazánkban mindkettő szövődményeibe divat belehalni – vélhetőleg majd én is ezen táborok egyikéhez csatlakozom idővel, ha előtte még nem az őrület visz el.

Reklámok

9 thoughts on “Végül már pálinkázni sem kellett

  1. Nem rossz, nem rossz! Mondjuk én a biztonság kedvéért ezt az egészet pár szelet zsíros kenyérrel, valamint ecetes hagymával lefojtottam volna azért. 🙂

    A depresszió egyébként nálunk már tényleg népbetegség lett. Alattomos, mert nem mindig közvetlenül munkálkodik, hanem ilyen káros pótcselekvésekkel. Én például most értem a Fate/Zero újranézésének a végére (hangolódtam az új Fate/stay nighthoz). Maratoni volt. Három egész estém ráment. De olyan jól esett, mintha semmit sem csináltam volna… 😀

    Kedvelik 1 személy

    • Sajnos nem volt itthon zsír! De jó ötlet, most meg is kívántam! 🙂 (nemrég csináltam jó sok tócsnit, avagy berétet, avagy prószát, magyarul reszelt krumplit, liszttel, tojással elkeverve olajba szaggatva kisütve – na az úszott az olajban, mert nem itattam le rendesen, viszont az sem ugyanaz a fíling mint egy jó férfias zsíros kaja…) A baj csak az, hogy a tegnapi dőzsi után, ma takarékra kellett állítanom az étkezést, meg mozogni mellé egy keveset – szerintem büntiből még holnap is éhezek…

      Ha az új Stay night tud annyit mint a Zero, akkor majd én is meglesem (káros pótcselekvésként 🙂 )… ha a Zero kapott is tőlem hideget bőven, nem csak meleget…

      Kedvelés

      • Valóban kicsit túl van értékelve a Zero, de most olyan nyomott hangulatom volt egész héten, hogy jó kikapcsolódás volt. Pont ez az ufotable minőségű-szuperhősös-akció kellett. Fel is toltam 6-7-ről 8-ra a pontokat MAL-on, Saber karaktert meg kitüntettem kedvencesnek. Érzem is, hogy szőkülök… veszélyes egy pótcselekvés ez! xD

        Kedvelés

      • Saber, mindig csak Saber – mindenki csak őt akarja! 🙂 Miért nem Rider mondjuk?:) Nem volt rossz azért a Zero, egyes akcióbetétei vagy erkölcsi boncolgatásai után azért én is megnyaltam mind a tíz ujjamat… Tervben lennének nálam is ilyen könyebb kikapcsolódásos darabok – csak valahogy idő híján nálam mindig elibük tolakodnak a rövidebb agyszétszakajtós WTF-ok.:)

        Most látom MAL-on, hogy Panty-t is néztél mostanában – oda az ártatlanságod! 😛

        Kedvelés

  2. Az egyikhez megfelelő dolgokat kell enni és igen sokáig ki lehet húzni mentális károsodás nélkül, a másiknál meg jön a cukorbaj, ami alattomosan tönkretesz a fejed búbjától a töködön át a sarkadig. Innentől minden egyéni preferencia kérdése. Én a heti 2-3 sört és pálinkát választom. 🙂 Az őrületben pedig az a jó, hogy nem feltétlen érzed magad betegnek. Csak jól kell helyszínt választani, mert nem mindenhol van gumiszoba (pl. mióta az egyik bennfentes felgyújtotta).

    Kedvelik 1 személy

    • A cukorbetegséget nagyon nem akarom, akkor már inkább a májzsugor. Bár a rendszeres (napi) piálás személyiség(de)formálásával is vannak bajaim, azt is kissé nehezen viselem.
      Az őrületet meg nem kell választanom – már itt van a nyakamon, csak az a kérdés, hogy mennyi ideig tudom még többé-kevésbé kordában tartani…

      Kedvelés

  3. Én vagyok csak ilyen béna, hogy valamiért nem tudok egy hozzászólás alá többször írni? Na mindegy itt alul válaszolok. 🙂

    Saber: jó kérdés! Rider nagyon találó karakter volt szerintem is, és ráadásul külön tetszett, amikor kioktatta Sabert. Talán mert hasonlóan vélekedek arról, hogy milyennek kell lennie egy király jellemének. Ennek ellenére csakis Saber… mert ugye ő a Stay nightban is ott van. Meg mert mindenki szeresse! 😀

    Hú, na a Panty az tényleg WTF kategória. Nekem mondjuk bejött, viszont szigorúan egyszer nézhetős darab, többször biztosan nem fogom előszedni. 🙂

    Kedvelés

    • “Én vagyok csak ilyen béna, hogy valamiért nem tudok egy hozzászólás alá többször írni?”
      Kicsit hülyén van megoldva: úgy tudtál volna oda hozzászólni, hogy ha már alul nincs hozzászólás gomb, akkor nem lefelé, hanem FÖLFELÉ keresed meg a legközelebbit! (vagyis úgy tudtál volna az én válaszom alá írni, hogy a sajátod fölött nyomsz rá az utolsó hozzászólás gombra) Asszem ez volt a WordPress blogok alapbeállítása, hogy 3.SZINTIG engedélyezi az egymás alá hozzászólásokat. Most még változtattam úgy hogy legyen még plusz két szint – ha ez is elfogy akkor megint a fent leírt szabály lép életbe. Vagy megint átállítom – bővítem… 🙂 Igazából lehetne korlátlan számban is engedélyezni, de mivel egyre jobban eltolja a hozzászólásokat ezért egyre kevesebb hely maradna a szövegnek és csak nyúlna el egyre hosszabban lefelé. Szerintem. Nna nemtom mennyire vagyok érthető^^, de most megpróbáljuk így.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

