Bravó, AnimeAddicts.hu!

A mai nappal átalakult az AnimeAddicts.hu banrendszere!

“…az oldaltól való teljes eltiltás, azaz a felhasználók belépéstől való eltiltása lényegében megszűnt…”

Halleluja! Örvendezzünk! Végre jó az irány az ésszerűség, az értelem és a tisztesség felé! Sokkal jobb példa ez a magyar fiatalok tízezreinek, mint az eddigi volt! Éljen, éljen! Arról most nagyvonalúan feledkezzünk meg, hogy többedmagammal ezt hány éven keresztül próbáltuk elmondani, javasolni, kérni stb. és azt is, hogy mik történtek eddig – és bízzunk egy szebb jövőben, abban hogy a szabályok alkalmazása is a következetesség és célszerűség felé mozdul el a random kivételezés és szelektálás és egyéb jelenleg inkább nem részletezett jelenségek felől…

10 thoughts on “Bravó, AnimeAddicts.hu!

  1. Hmm… elvégre tudjuk melyik országban vagyunk. Ha mi le vagyunk maradva legalább 60-80 (150?) évvel a többi országhoz képest, akkor az AA évtizedes lemaradása már eltörpül emellett. Sajna nem tudok gratulálni nekik ehhez. Túl késő hozzá.

    Kedvelés

    • Nem is pajzsra kell őket emelni ezért, csak egyszerűen egy jó lépés, ami nem csak felismerte a helyzet ordító furcsaságát, hanem tett is ellene valamit (gyak. ki lehet valakit tiltani az oldalról, de az semmivel se nagyobb szankció, mint a fórumban, stb.) A nulla moderálásnak nem vagyok híve, mert egy látogatószám felett, vagy egy-egy extrém hülye hatására a helyzet kaotikus lesz. Tomoya8 facebookos alakítása olyan szinten félelmetes példa erre (itt: 1-2 elvetemült emberre), hogy a logot azóta is röhögve szoktam olvasni. A másik példát meg a hírportálok jelentik. Félelmetes az origo, a HVG vagy akár a kuruc stb. kommentszekciója. Bár el kell ismerni, hogy némelyik troll művészi szinten tudja “művelni” és terelni a tömeget. Nekem ez egy érdemi és pozitív lépés, kár, hogy másban nem fognak lépni. Legalábbis a közeljövőben biztos nem.

      Kedvelés

      • Vik kozmetikáztalak a kérésed szerint, de amit szívtál, abból kérek én is… 😀 Jó anyag lehet, mert a másik hozzászólásod is “el van szállva” kicsit, azt sem értem és a javítás kérésedet is “meg kellett fejtenem”… Amit kérésed szerint töröltem. Ha jól értettelek…

        Kedvelés

    • Megértelek Uma. Igazából az itt a kérdés, hogy örüljünk-e neki, ha egy primitív rablógyilkos abbahagyja a sok éves praktizálását. A közösség szempontjából a válaszom elsőre mindenképp: igen! Az áldozatok oldaláról nézve viszont ez már valóban édeskevés és késő bánat. Engem is fenyegettek meg persze és kaptam én is kijózanító pofonokat – így ha a saját szemszögemből nézem, akkor nekem is már mindegy. Meg azért azt is tudjuk, hogy olyan diktatórikus rezsimek, mint a ’89 előtti M.o. vagy Kína szintén vezettek be enyhítéseket. De e mellett persze mindig figyelni kell az adott intézkedés részleteit, meg ezen túl az összképet és azt , hogy mi folyik a háttérben és a deklarált változás hogyan érvényesül a gyakorlatban, stb. stb.

      Kedvelés

  2. Valójában ez az intézkedés jó. Hasznos. Meg jó pár éve már ideje lett volna bevezetni.
    Az egyetlen nagy hatalmas problémám vele, hogy az, aki alkalmazhatja, még mindig a régi “jaj de jópofizom, de azért hátulról mellbe döflek, ugye nincs harag?” emberkék.
    Így igen, azt mondom késő bánat. Túl sok van a rovásukon ahhoz, hogy én ennek örülni tudjak. Meg nem is bízok bennük már.

    Kedvelik 1 személy

    • Igen, ez abszolút így van sajnos – kiküzdötték sokaknál, hogy már azt se higgyük el, amit kérdeznek. Jogos a fenntartás és óvatosság velük kapcsolatban…

      Kedvelés

    • O-o, ne mossuk össze a dolgokat lécci! Hamis képet ne fessünk, jó! Pontosítsunk akkor:

      – A Mangafoxon sosem voltam regisztrálva, de regisztráció nélkül is tudom olvasni teljeskörűen, nem? Mert AA-t csak nagyon korlátozottan tudtam használni regisztráció nélkül az elmúlt időben, ban után meg hivatalosan semennyire, csak az az üzenet jelent meg az oldal helyén, hogy akkor szopás van… Vagyis pontosítva valami olyasmi hivatalos, rövid üzenet, hogy ki vagyok tiltva és mennyi időre. Volt szerencsém kipróbálni… Ez azért eleve rohadt nagy eltérés a kettő közt, nem?
      – Aztán ott van az, hogy a Mangafoxnak nem tudom, hogy utaltál-e át pénzt, töltöttél-e fel az oldalukra mangákat, javítgattad-e a rendszerüket stb. stb. Mert én és még sokan az AA-n ezt megtettük, ezerrel tartalombővítettünk és részben a mi pénzünkből üzemel a szerver, amiről az oldal üzemel. És ennek ellenére dobtak ki onnan többünket, mint macskát szarni…
      Soroljam még?!
      Vagy rosszul látom?
      Világosítsd fel a naiv sötétséget bennem lécci, ha a Mangafoxon is így, vagy még ígyebbül jártál!

      Kedvelés

  3. Bocs, nem tudtam, hogy az AA ennyivel zártkörűbb – nagyon ritkán mentem csak fel rá, s annyi elég is volt belőle -, szóval elnézést kérek! Azt hittem, csak a fórum részük volt annyira katasztrófális, de úgy nézz ki “alább becsültem” az AA-t e téren. ;P

    Kedvelés

    • Jajj, nem: én kérek elnézést! Bocs, még mindig úgy látszik, hogy túl könnyen “felszakadnak a sebeim”, visszatér a dühöm! Valahogy csak el kéne engedni ezeket a nyüves sérelmeket és megbocsátani…
      Ráadásul veszed a fáradságot, benézel hozzám, meg rámírsz – úgy hogy én sem túl sűrűn járok nálatok, erre én meg rád támadok… 😦
      Bunkó voltam, bocs még egyszer!:)

      Egyébként meg pont arról szól a dolog, hogy talán most indulnak meg végre egy kicsit markánsabban a jó irányba… Aztán majd kiderül.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

