Időutazás

Csak átvágtam egy bolhapiacon (vagy ha úgy tetszik kirakodóvásáron, zsibvásáron), de kész időutazás! Az elmúlt tíz évben alig jártam itt, átvették a helyüket, szerepüket a steril, csilli-villi multik, plázák. Még a termelői zöldségpiacra csak-csak kimegyek, de errefelé, az elképesztő kacatok-régiségek-bóvlik, guberált és lopott cuccok birodalmában rég jártam. A környezet, az emberek… tiszta Balkán. Kusturica sem tudná jobban megírni… Szürreális, abszurd, élettől lüktető, nihilista. Egyszerre szánalmas, veszélyes és irigylésre méltóan gondtalan, mának élő.

Újra kéne hosszabb, időben elnyúló, lustán szemlélődő túrákat szervezni ide…

Reklámok

2 thoughts on “Időutazás

  1. Nálunk is van ilyen vasárnaponként. Nem szoktam venni semmit, ami nem sör, kávé, vagy dohány, de talán érdemes lenne nekem is szétnézni, hátha van valami régi olvasnivaló… Köszi az ötletet!

    Kedvelés

    • Én itt láttam több könyves-standot is és persze olyan árusokat, akik tényleg mindenfélét árultak, akár régi, padláson kallódó könyvek is lehettek. Bár ilyen szempontból az antikváriumokat jobban szeretem. Sőt a könyvtárat még jobban, illetve mára már a netet… 🙂
      Sör az biztos volt – láttam azt is ahogy folyt befelé… sőt kifelé is… Kávét kizárt hogy ne lehetne venni és biztos vagyok benne, hogy kis ismeretséggel vagy megfelelő hozzáállással dohányhoz is juthattam volna trafik nélkül is…

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

